Hrvatski brend Skintegra dospio u britanski Vogue

Tek je počela godina, a čini nam se da kroz news feedove dolaze samo loše vijesti. Zato nas je oduševilo čuti i jednu odličnu, onu o  međunarodnom uspjehu domaćeg kozmoceutskog brenda Skintegra. Naime, u najnovijem broju britanskog Voguea, onom za veljaču, kao dio Let’s Face it sekcije, u kojem predstavljaju najbolje nove beauty brendove iz cijeloga svijeta, pojavio se i jedan domaći proizvod- Architect serumska emulzija spomenutoga brenda.

Kad znamo koliko novih brendova iz cijeloga svijeta dnevno na tržište izbaci novi proizvod, još se više možemo veseliti činjenici da se jedan domaći brend svojom kvalitetom uspio izdići iz konkurencije te pojaviti u ovako prestižnoj publikaciji. No o kakvom se serumu radi? Glavni sastojak je trenutno jako hot sastojak Bakuchiol, koji je (ako pratite beauty trendove sigurno već znate) prirodna, nježnija alternativa Retinolu. Serum je namjenjen koži sklonoj aknama, kao i onima koji traže proizvode koji imaju antiage djelovanje.

Skintegra se svojim kozmoceutičkim formulama prepunim klinički dokazanih aktivnih sastojaka, te transparentnim i edukativnim načinom obraćanja konzumentima, odlično uklapa u moderna beauty strujanja, koja više ne zavaravaju svoje korisnike praznim obećanjima. Na njihovom webshopu pronaći ćete tako uz svaki proizvod i sekciju u kojoj detaljno objašnjavaju koje su koristi svakog sastojka, u kojim koncentracijama dolaze i ostale podatke iz kojeg će svaka „skintellectualka“  sama moći prosuditi o vrijednosti proizvoda.

Baš taj „skintellectual“ pristup, sličan popularnim svjetskim brendovima poput Deciema ili Skinceuticals, vjerojatno je ono što je oduševilo i urednike britanskog Voguea te ih ponukalo da uvrste Skintegru na svoje stranice.Velike čestitke brendu, nadamo se da ćemo vidjeti još ovakvih „success storiesa“ domaćih brendova na međunarodnom tržištu!

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

error: Content is protected !!