Istine o mišićnoj masi i mršavljenju

Samo strpljivim radom i kontroliranom prehranom možete doći do željene figure, a dobar izgled činit će vas sretnijom osobom jer aktivno sudjelujete u očuvanju vlastitog zdravlja

 

  • Mišićna masa i u mirovanju troši više kalorija od masnog tkiva što je još jedan dobar razlog zašto povećati i održati svoju mišićnu masu. To se na dobar način postiže vježbama s opterećenjem koje je dobro uključiti u osobni sustav treninga pored aerobnih aktivnosti.
  • Aerobni grupni programi u kojima se upotrebljavaju lagane bučice i aktiviranje mišića gornjeg dijela tijela (ruku i ramenog pojasa) povećava ukupni intenzitet vježbanja za oko 20 %.
  • Mišićno tkivo zauzima manje prostora od iste količine masnog tkiva te s isto kilograma možemo izgledati sasvim drugačije. Odjeća, ogledalo i centimetar neka budu pravi pokazatelji vašeg izgleda.
  • Zabluda je da se vježbama za trbušne mišiće skida salo na trbuhu! Na žalost svih nas, lokalna redukcija masnog tkiva ne postoji. Istraživanja su pokazala da organizam troši masti podjednako sa svih mjesta u tijelu. Zadnje mjesto gdje ćemo izgubiti nakupine masnog tkiva su najvjerojatnije ona područja gdje smo ih prvo dobili.
  • Zabluda je da se po prestanku vježbanja mišići pretvore u mast. To je fiziološki nemoguće. Činjenica je da se po prestanku vježbanja mišići smanje (atrofiraju), a unosom viška kalorija i smanjenim kretanjem lako se stvore nakupine masnog tkiva. Obrnuti proces također je nemoguć! Aerobno vježbanje, pored adekvatne prehrane, učinkovito pomaže u redukciji potkožnog masnog tkiva, a vježbe snage i jakosti u povećanju i učvršćivanju mišićne mase.
  • Redukcija masnog tkiva i kontrola tjelesne težine najuspješnija je u kombinaciji redovitog tjelesnog vježbanja, redukciji unosa kalorija, te promjeni loših prehrambenih navika.

Zbog toga, zaboravite čajeve, prahove, tablete, ocat, magnete i čudesne sprave s TV reklama! Koristite svaku priliku za kretanje: pješačite na posao, planinarite, plivajte, vozite bicikl, rolajte se, uključite se u neki od aerobnih grupnih programa…

 

 

error: Content is protected !!