Jeste li primijetili nove filtere za lice modne kuće Dior?

U znak proslave svoje nadolazeće suradnje s RIMOWA-om, Dior se udružio sa Snapchatom kako bi razvio tri jedinstvena filtra koji korisnicima omogućuju doživljaj nove kolekcije. Koristeći Snapchat filtere za lice i tehnologiju markera, Dior je stvorio zanimljive filtere i 3D dizajn koji u stvarnost predstavljaju estetiku kuće koju je stvorio Kim Jones.

Filter za lice koristi motiv Dior Oblique i prekriva fotografije uzorkom, markerima i oblakom s logom brenda na vrhu lica korisnika. Gadget ima i funkciju virtualnog modela automobila DMC DeLorean koji izgleda kao da ga je izradio Daniel Arsham – koji je zajedno s Diorom radio u nadolazećoj sezoni – i omogućava korisnicima da istraže automobil kako bi pronašli Dior x Rimowa torbu .

Filter za lice i Lens Lens bit će i u stvarnosti dostupni za tjedan dana i raspoređeni oko Dior butika u Parizu, kao i u Miamiju i Dubaiju od početka prosinca. Svjetsko predstavljanje Marker Techa objavljeno je na Dior Champs-Elysées događanju uoči planiranja globalnog lansiranja u siječnju 2020. godine.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

error: Content is protected !!