‘Influence me’ u Mostaru: Kako (is)koristiti društvene mreže?

Advertisements

U ponedjeljak večer u Mostaru je održana javna tribina koju je organizirao Centar za komercijalni menadžment d.o.o. u suradnji s Univerzitetom modernih znanosti (CKM) Mostar pod nazivom “Influence me”. Na tribini se govorilo o tome na koji način koristiti društvene mreže, a na tribini su sudjelovali neki od poznatih domaćih ‘influencera’.
Namjera organizatora je bila da predstave uspješne mlade ljude koji kroz svoje nastupe mogu animirati publiku i pokazati im da postoji prilika i u našoj zemlji za rad i uspjeh.
– Svjesni činjenice da su društvene mreže sastavni dio života svake osobe koja želi biti aktivna u društvenoj zajednici, kako privatno tako i poslovno želimo povezati obrazovni sustav s mladim ljudima, koji su aktivni i uspješno grade svoje karijere koristeći na najbolji način mogućnosti društvenih mreža – poručili su organizatori.

Mogućnost zarade

Govoreći o ovome, jedna od  poznatih ‘influencerica’, Mostarka Ana Bavrka je rekla da joj veliko zadovoljstvo o ovoj temi govoriti u svom gradu.
– Nije samo poanta na tim influencerima i ljudima koji zarađuju preko digitalnih medija jer to nije ‘izmišljena topla voda’, to oduvijek postoji samo što je ranije bilo drugačije upakirano. Riječ ‘influence’ nismo koristili mi ovdje na Balkanu, a to je od pamtivijeka tako. Influence je svašta nešto što se događa oko nas, svećenici su influenceri, političari su influenceri, ali sada je to poprimilo novu formu preko društvenih mreža koje su nas povezale, ali i udaljile –  rekla je Bavrka, prenosi Bljesak.info.
– Tako pokušavam utjecati na mlade ljude te im promijeniti svijest kada je u pitanju zdrav način života. Jer ono što ćete najviše vidjeti na mojim platformama je fitness, zdrava ishrana, na koncu i njega tijela, ali i pokazujem i da se mora raditi jer ništa vam neće pasti s neba. Onome kome padne, još brže se oduzme – rekla je ova Mostarka.
Također, na tribini je jedan od sudionika bio i autor knjige ”I ja sam iz Srebrenice”, televizijski voditelj i poduzetnik Fikret Hodžić koji je naglasio da mladim ljudima želi biti primjer i pokazati da se u BiH može, jer smatra da ljudi na primjeru drugih traže svoje pokazatelje.

Srebrene maline
– Što se tiče društvenih mreža, najveći sam laik po pitanju toga. Jedan sam od rijetkih koji ih je kasno aktivirao, ali mislim da mi je popularnost rasla zbog mog TV posla, onda su se pojavile neke priče s kampanjama koje se mogu raditi preko Instagrama. Ja sam prepoznao jačinu društvenih mreža s projektom ‘Srebrene maline’ koje sam počeo raditi. Želio sam ljudima pokazati da je ovo zemlja koju trebamo voljeti i nudi mnogo toga, stavljao sam fotografije sa sela kada sam počeo raditi s malinom i onda sam shvatio da ostavlja velik trag na ljude –  rekao je Hodžić, prenosi Bljesak.info.
On je naglasio da će se u BiH na temu ‘influencera’ moći iskreno razgovarati tek za dvije godine, kada će se situacija, kako smatra iskristalizirati.


Govoreći o masovnom odlasku mladih koji svoju budućnost traže u drugim zemljama, Hodžić smatra da se u BiH može uspjeti, jer ‘kod kuće’ si uvijek u prednosti, dok si u stranoj zemlji uvijek stranac. – Naravno sve ovisi od toga što mi želimo i koliko želimo. Nemoguće je preko noći napraviti filmske rezultate, ali mislim i neću pogriješiti kada kažem da će mladima biti lakše ostvariti se u ovoj zemlji, jer u tuđoj zemlji ste stranac, a ovdje ste kod kuće. Uvijek sebe probajte izgraditi ovdje, a vani se uvijek možete usavršavati- poručio je Hodžić.

error: Content is protected !!