OPASAN TREND SAMOPOVREĐIVANJA MEĐU UČENICIMA STIGAO SA INSTAGRAMA

Trend samopovređivanja, popularan kao izazov na društvenim mrežama, pojavio se među učenicima Desete osnovne škole Ilidža. Upozorenje o ovom problemu upućeno je i iz Ministarstva za obrazovanje, nauku i mlade Kantona Sarajevo, a o tome smo razgovarali i u Novom danu sa pedagogicom škole koja je alarmirala javnost Alminom Muharemović.

Muharemović nam je kazala kako se ustvari radilo o eksperimentisanju učenika 8. i 9. razreda, odnosno tinejdžera te da su u razgovorima sa učenicima i roditeljima došli do zaključka da je to trend koji je došao sa društvenih mreža.

U tom trendu prednjače djevojčice koje su se oprobale u tome kako izgleda samopovređivanje. U razgovorima nismo došli do saznanja da se radi o patologiji, odnosno da je došlo do toga da dijete ne može izraziti emocionalno te se povređuje. Radi se samo o eksperimentiranju“, istakla je za N1.

Navela je i kako su ovaj trend vidjeli na društvenoj mreži Instagram te da se brzo širi među učenicima i jako je popularan, pogotovo među djevojčicama.

Informirala sam roditelje da i dalje pokušaju provjeriti odakle je krenuo sami trend koji se brzo širi među učenicima i jako je popularan, pogotovo među učenicama. Fokus je prevencija, odnosno da bismo upozorili druge škole i roditelje da moraju kontrolirati djecu i njihovo provođenje vremena na društvenim mrežama. Također, drugo je pitanje i zašto djeca u dobi od 11 ili 12 godina i imaju profile na društvenim mrežama. Vrlo je vrlo važno da roditelji samu upotrebu interneta djece kontroliraju, da vide sa kim komuniciraju, šta razmjenjuju u inboxima“, istakla je Muharemović.

Na pitanje postoji li mogućnost da su roditelji ovu pojavu definisali kao eksperimentisanje jer ne žele da predstave dijete kao dijete koje ima određene probleme je odgovorila: “Uvijek postoji ta otvorena mogućnost. Mi smo obavili savjetodavni razgovor, međutim naša škola je provela niz aktivnosti u vezi sa ovim i imali smo vanrednu sjednicu nastavničkog vijeća. Pratit će se ovi učenici a takođe sarađujemo svakodnevno sa Centrom za mentalno zdravlje koje se nalazi na našoj općini i daje nam psihologa, tako da će nastaviti raditi sa ovim učenicima“.

Pedagogica Muharemović je kazala i kako su u pitanju povrede parnica koje su počinjene staklom ili plastikom u predjelu unutarnjeg zapešća, te da je bilo prisutno i urezavanje početnog slova nekog imena, odnosno često simpatije.

“Mogu da tvrdim da stručne službe u školama rade i mogu rješiti ove probleme, no u većini škola ima samo jedan stručni saradnik. Fokus ove priče koja je i došla do javnosti treba da bude na tome da moramo vratiti obiteljske vrijednosti na prvo mjesto. Kad dijete može roditelju sve reći onda možemo lako riješiti problem”, navela je.

Za N1 je kazala i je školski odbor u školi u kojoj ona radi obratio se resornom ministarstvu jer je imao cilj prevencije te da upozore druge škole i druge roditelje, prenosi n1info.com.

error: Content is protected !!