Prednosti, mane i najbolje mogućnosti rada od kuće u vrijeme pandemije

Mnoge kompanije u Bosni i Hercegovini i svijetu, zbog pandemije koronavirusa koji zahtijeva, pored ostalih mjera, i socijalnu distancu, uvode uposlenicima rad od kuće.

Direktorica kompanije SPARK school Matea Markić Vučić je u razgovoru za Fenu pojasnila je koje su to prednosti i mane rada od kuće i koje su aplikacije i alati najbolji.

Govoreći o prednostima, ona je istakla da se treba uzeti u obzir da li radnici privremeno trebaju raditi od kuće zbog koronavisa ili je to način na koji funkcionira kompanija.

Kao neke od prednosti, navela je fleksibilnost, uštedu vremena i novca te povećanu produktivnost.

– Kada niste vezani za ured, raditi možete s bilo kojeg mjesta samo je bitno da imate računalo i Internet konekciju. U normalnim uvjetima na raspolaganju su vam brojna mjesta, ali i ne u vrijeme pandemije. Vrlo vjerovatno ćete biti u mogućnosti i birati vrijeme u koje ćete raditi – istakla je Markić Vučić.

Također je naglasila da većina dio dana provodi u putovanju na posao te da to vrijeme može iskoristiti na način da se osoba bavi nečim drugim. Istakla je da odlazak na posao zahtijeva i novac za prevoz i za hranu.

Govoreći o povećanju produktivnosti, naglasila je da se radnik koji radi od kuće može bolje fokusirati na posao, jer ga ostale kolege neće ometati.

S druge strane, ističe da osobu u toku procesa rada mogu ometati ostali ukućani, a posebno djeca. Kao ostale negativne efekte, navela je i manjak motivacije, nedostatak socijalne interakcije i nejasna razlika između poslovnog i privatnog.

– Nije svako stvoren za rad od kuće. Puno ljudi će se suočiti s manjkom motivacije i samodiscipline. Također, ljudi su socijalna bića. S ovim izazovom se mogu suočiti svi oni kojima nije primarni izbor rad od kuće i koji su svakodnevno naviknuti na direktan rad s ljudima – pojasnila je.

Govoreći o mogućnostima rada od kuće, Markić Vučić kazala je da to ovisi o poziciji u kompaniji te istakla da su dva glavna preduvjeta računalo i pristup Internetu.

Dodala je da izbor aplikacija i alata ovisiti o djelatnosti.

Kao neke od aplikacija koje mogu biti svima korisne, navela je  Slack (za komunikaciju), Google Drive (za dijeljenje dokumenata i kolaboraciju), Google Calendar i Meet (odlični alati za ugovaranje i održavanje online sastanaka), Daywise (aplikacija koja će vam pomoći da blokirate notifikacije koje dolaze s različitih aplikacija dok ne radite i u potpunosti se isključite).

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

error: Content is protected !!