Samo Pornhub ima pol milijuna VR pogleda dnevno!

Proći će još neko vrijeme prije nego li virtualna stvarnost doista zaživi na tržištu, s obzirom na to da proizvođači još uvijek prodaju kvartalno svega stotinjak tisuća uređaja, što zapravo znači da ni industrija video igara, kao niti filmska i glazbena industrija, nisu na razini koja bi od virtualne stvarnosti napravila paradigmu, piše portal ICT Business, prenosi “100posto.hr”.

Jedna se industrija, ipak, izdvaja od spomenutih po pitanju inkluzije virtualne stvarnosti u svoju domenu, a radi se o industriji filmova za odrasle.

Ova je tehnologija kao stvorena za porno industriju jer daje dodatnu dozu realnosti osobi koja konzumira sadržaj. Potvrđuju to i brojke pa se tako Pornhub hvali da dnevno ima pola milijuna VR pogleda dnevno na svojoj stranici! Ovdje je važno znati kako oni pritom ne broje sav VR sadržaj već sve što se gleda uz VR uređaje.

Naime, neki od pornografskih filmova su snimljeni mnogo jednostavnije, u 360 stupnjeva i zapravo su filmovi kao i svi samo što ih se s VR uređajima može pogledati na najbolji način. Pritom se računa čak i kartonski Google Cardboard, koji se baš i ne može nazvati istinskih VR uređajem, ali spada u tu domenu. I zato Pornhub broji poglede koji dolaze s njega također.

Raste i količina sadržaja koji je optimiziran za VR konzumaciju. Primjerice, kad je Pornhub tek počeo s VR ponudom u ožujku prošle godine, imao je samo 30 videa za korisnike, a danas ih ima 2600. Prosjek gledanosti je čak pola milijuna dnevno, dok je rekord bio posljednji Božić s 900 tisuća pogleda.

Jasno, muškarci su veći dio publike, a 47 posto publike su osobe od 25 do 37 godina starosti. Najviše ih dolazi iz Tajlanda, potom slijede Hong Kong, Filipini, Tajvan, Norveška, Izrael, Pakistan, Malezija, Vijetnam, Egipat, Čile… Dakle, osim Norveške i Izraela VR pornografija nije još doživjela istinski boom u razvijenim zemljama – većina pogleda dolazi iz zemalja u razvoju ili sa slabijim ekonomijama.

Bilo kako bilo, nitko ne sumnja kako će s godinama VR pornografija još rasti, da bi naposljetku zaživjela u cijelom svijetu. Prvo je, ipak, potrebno da krene masovnija prodaja VR uređaja, koji su još uvijek prilično nepristupačni, odnosno preskupi s obzirom na to da njihova kvaliteta ne opravdava uvijek financijski ulog.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

error: Content is protected !!