UNO tvrdi da nema razloga za blokadu

Na graničnom prijelazu Rača špediteri su , po treći puta ovoga mjeseca, obustavili rad zahtijevajući od Uprave za neizravno oporezivanje (UNO) BiH da odustane od izmiještanja carinskog terminala s te lokacije. Prema riječima Radmile Koprivice, predstavnice špeditera, njihov zahtjev podupiru i prijevoznici te da jučer ujutro na Rači nije predavalo niti obrađivalo carinske papire. Kako je dodala u izjavi za Srnu, špediteri na tom graničnom prijelazu u prosjeku dnevno obrađuju od 200 do 300 carinskih papira, dok je godišnji prihod koji UNO BiH ubire na carinskom terminalu Rača tri milijuna KM.

“Još od početka mjeseca te prije otvaranja tenderske dokumentacije za izmiještanje carinskog terminala, tražimo da nam se izravno obrati netko iz Uprave“, kaže Koprivica koja je navela i da su se špediteri s Rače te  prijevoznici iz RS-a sa svojim zahtjevima i obrazloženjima obratili i Delegaciji EU-a u BiH, koja je financirala uređenje carinskog terminala na graničnom prijelazu Rača. “Žalili smo se što se BiH na ovakav način odriče nečeg što joj je EU poklonila i pto se pokušava sve to prenijeti na nekog privatnika“, ističe Koprivica. Špediteri na koncu najavljuju da neće odustati od zahtjeva da carinski terminal ostane na Rači i da UNO zauzme domaćinski odnos prema toj lokaciji.

“Ako UNO BiH ne odustane od izmiještanja carinskog terminala na Rači i nastavi ignorirati prosvjed i interes špeditera i prijevoznika, uslijedit će blokada ovog prijelaza kamionima“, najavila je Koprivica koja je navela i da odgovorni u Upravi nisu došli na razgovor o ovom problemu niti se javljaju na službene telefone, pa bi naredni korak mogla biti blokada prijelaza još ovoga tjedna. UNO BiH pozvala je, pak, špeditere da ne blokiraju carinski terminal Rača, jer će biti održan sastanak na kojem će moći iznijeti svoje zahtjeve, nakon čega će biti donesena konačna odluka u svezi planiranog izmiještanja tog terminala, rekao je Srni glasnogovornik Uprave Ratko Kovačević.

Kako je dodao, dvije su mogućnosti za rješavanje problema: jedna je da se carinski terminal izmjesti, a druga da se Upravi u proračunu osigura potrebna sredstva za zapošljavanje, ulaganja i održavanje svakog radnog dana kako bi se taj termninal održavalo kako treba. Na koncu je ustvrdio da nema nikakve potrebe za blokadom rada.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

error: Content is protected !!