Vrsta treninga kojeg obožavaju anđelice Victoria’s Secreta

Prošli mjesec izašla je informacija kako se prvi put u 24 godine neće održati spektakularni show branda Victoria’s Secret. Revija na kojoj smo godinama gledali najljepše žene na svijetu od Heidi Klum, Alessandre Ambrosio, Adriane Lime i mnoge druge savršeno isklesane ljepotice koje su osim donjeg rublja promovirale i zdrav način života.  Upravo su Josephine Skriver i Jasmine Tookes bile te koje su svoje prijateljstvo s modne piste i ljubav prema sportu pretočile u brand JoJa. Radi se o blogu i YouTube kanalu gdje svakodnevno objavljuju zdrave recepte, treninge i novitete vezane uz sportski lifestyle.

Gotovo sve anđelice se kunu u vježbanje na pilates reformerima za kojeg kažu kako je ključan u oblikovanju tijela i kako su ga uvrstile u svoje redovite treninge. Da se radi o sve popularnijoj tjelesnoj aktivnosti uvjerila nas je i instruktorica pilates reformera, Diana Kozniku (Biotrening Centar).

  • Koje su prednosti vježbanja na pilates reformerima?

Prednosti i rezultati rada na reformerima su izduženiji mišići za razliku od druge vrste tjelovježbe. U svakoj vježbi se zahtjeva maksimalna aktivacije trupa kao stabilizatora i bez obzira koja se vježba radi, velike skupine mišića su uključene u rad, a uz to radi se i na koordinaciji i balansu.

  • Mogu li vježbati početnici?

Bilo da vježbate u grupi ili individualno vježbe se uvijek mogu prilagoditi stupnju treniranost. I ono što je bitno, prolaze se uvijek osnovni principi vježbanja kao što su pravilno disanje te držanje tijela u određenim pozicijama tako da prethodno znanje o samom pilatesu nije potrebno već se sve radi na svakom treningu.

  • Kada su vidljivi prvi rezultati?

Rezultati su vidljivi vrlo brzo, kroz dva mjeseca i to najviše u samoj posturi (držanje tijela). Vježbanjem na reformeru utječemo na mišićnu izdržljivost i jakost, a mišići ljepše izgledaju i postaju zategnutiji.

  • Kako izgleda jedan trening na reformeru?

Trening je uvijek poluprivatnog karaktera tako da je i prilagodljiv zahtjevima i željama grupe. Na svakom treningu se prolaze osnovni principi pilatesa, uvodnog dijela gdje pripremamo tijelo na zahtjeve glavnog dijela treninga u kojem naglašavamo  određeni dio tijela dok se ostatak aktivira. Trening ima svoj “flow” i vrlo ga je lako pratiti.

  • Mogu li na reformeru vježbati svi?

Mogu! Mlađi, stariji, žene, muškarci, rekreativci ili profesionalni sportaši. Također, velika prednost je ta da se ova sprava koristi puno i u rehabilitaciji ozljeda tako da stvarno nema izlika za ne početi trenirati.

Vježbanje pilatesa na reformeru službeno je postao IT trening ne samo na zapadu nego i kod nas. Zato pronađi najbliži studio i neka ova vrsta treninga postane tvoja meditacija u pokretu.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

error: Content is protected !!